Dag 17 en 18 - Van Bretton Woods naar Boston

30 september 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Wij zijn in Boston Massachussetts. Na ruim 2 weken midden in natuur is het leuk om even in een grote stad zijn. Hoewel, het centrum van Boston is redelijk compact en alles is min of meer te lopen en dat hebben we dan ook gedaan. De eerste stop was cafe Cheers, een stukje jeugd sentiment. Daarna hebben we vanaf Boston Common/Beacon Hill de zogenaamde Freedom Trail gelopen, Een wandeling langs de plekken van de stad waarvan het merendeel al uit de 17e en 18e stamt. Een mooi stukje geschiedenis in een stad die erg Europees aanVanavond hebben we gegeten bij Limoncello in de North End, de Italiaanse wijk. Heerlijk en gezellig gekletst met 2 Ierse dames, waarvan er 1 al jaren in de VS woont en de ander in Ierland. Hoe herkenbaar.

1. Karin:
    1 oktober 2018
    Leuk om naar Cheers te gaan dat vond ik altijd zo leuk programma.Jullie hebben zo te zien nog redelijk weer hier is het al erg koud rond het vriespunt en onder het vriespunt in de nacht.
  2. Thea De Zeeuw:
    Mooi weer idd. En Guus zonder stok!?!?!👍😀
  3. W.Visser-Henderson:
    1 oktober 2018
    Zonder stok en dat midden op zo'n hoge trap, het lijkt erop dat het weer wat beter gaat met Guus. Gelukkig dan zal de reis verder ook weer beter gaan.
    Nog veel plezier en groetjes!