Dag 35/36 - Home sweet home

2 april 2019 - Buenos Aires, Argentinië

We hebben lekker uitgeslapen na een heerlijke nachtrust zonder geschommel. Om 11:30 werden alweer opgehaald om naar de airport te gaan, dus van Buenos Aires hebben we niets gezien. Genoeg redenen om een keer terug te gaan naar Argentinie, want daar is nog genoeg te zien.

De wachttijd op de airport heb ik nuttig kunnen besteden door een groot deel van de foto’s van Antartica te uploaden. Die staan er inmiddels allemaal op. De terugvlucht ging redelijk op tijd, maar we stonden toch bijna een uur te laat aan de gate, doordat we, en op de polderbaan zijn geland en de gate nog bezet was. Lekker dan. Uiteindelijk waren we om 12:15 thuis.

Inmiddels weer terug in de realiteit. De koffers zijn uitgepakt, de zoveelste was draait en we zitten in een enorme hagel en onweersbui. Welkom thuis!

We hebben 36.704 kilometer gevlogen, een Antartica expeditie gedaan, Karin en Beto bezocht, de misterieuze Moai (🗿), vulkanen en gletjers gezien, boottochten gedaan, gewandeld en paard gereden. We hebben 30+ graden gehad en onder nul, maar nagenoeg de hele vakantie geen noemenswaardige neerslag gehad. We maken veel reizen, maar dit was echt een topper. En om met het motto van Oceanwide af te sluiten: Footprints disappear. Memories last a lifetime. En zo is het maar net.

1. W.Visser-Henderson:
    4 april 2019
    Nu maar even plat en je belevenissen laten inwerken.
    Wat een buitengewone bijzondere reis hebben jullie gemaakt in een woord grandioos!!!!!!