Dag 1 - Vliegen

26 februari 2019 - Schiphol, Nederland

We zitten in het vliegtuig voor een spannende reis met 3 bucketlist bestemmingen. Na een dagje van nog wat werken, een beetje rommelen en de laatste spulletjes in de koffer hebben we ons door de de avondspits naar Schiphol gewerkt. De eerste dag van de reis brengen we door in een toestel van de KLM. Uiteindelijke bestemming is Santiago de Chile met een tussenstop in Buenos Aires (Een vlucht van 12 uur en 40 minuten (11.586 kilometer).

1. Marijke:
    26 februari 2019
    Hi guys, heel veel plezier en een mooie reis!
  2. Thea De Zeeuw:
    Goede reis, lange zit, maar met een paar goede films zal dat wel lukken.
  3. Fred:
    Veel plezier!
  4. Wim de Wit:
    Als ik het goed heb, zitten jullie nu in de "melkboer". Lange vlucht met mooie eindbestemming(en). Veel plezier met het bijwerken van de lijst.
  5. Wcp Aalderink:
    26 februari 2019
    Veel plezier en vooral genieten. Wordt weer een fantastische reis. We kijken uit naar de verslagen.