Dag 5 - Van Moskou naar Barendrecht

2 juni 2019 - Barendrecht, Nederland

Vanochtend hebben we eerst lekker uitgeslapen. Na het ontbijt hebben we nog een rondje om het Kremlin gelopen. Wederom een prachtige dag. Op het Rode Plein was het ontzettend druk vanwege een boekenfestival. Terug in het hotel de laatste spulletjes in de tas. Bij het uitchecken stond onze chauffeur al te wachten.

De rit naar het vliegveld verliep deze keer zonder al te veel files en ook op het vliegveld ging alles erg snel. Vliegtuig vertrok op tijd en ook de treinen tot aan Barendrecht sloten keurig aan. De bus reed echter net weg en dus is het nu wachten op de bus (mooi even de tijd om het blog bij te werken).

En zo komt er een einde aan een fantastische stedentrip Moskou. Volgende trip is op 14 juli: Middellandse zee cruise.

1. W.Visser-Henderson:
    3 juni 2019
    Het was weer een bijzondere vakantie en ik had niet verwacht dat er in Rusland zoveel prachtige gebouwen e.d. waren en al die kleurige foto's echt prachtig.