Dag 8 - Toronto

10 november 2019 - Toronto, Canada

Vandaag voor het eerst in lange tijd geen wekker hoeven zetten. Wat een luxe. Na het onbijt zijn we nog even lekker gaan wandelen. Het was zo’n 7 graden en minder wind en af en toe kwam de zon er even tussendoor. Lekker!

De eerste stop was de CN Tower en het beroemdste bouwwerk van Toronto. De toren is 553 meter hoog met viewing platforms op 350 en 447 meter. Da’s best hoog. Op 350 meter is een deel van de vloer van plexiglas en hoewel we beide geen hoogtevrees hebben is best wel even spannend om er op te stappen.

Na de toren hebben we nog een rondje gelopen met een stop bij St. Andrews kerk, langs KPMG in Bay Street en het oude stadhuis en uiteindelijk waren we om 12:30 weer terug. We mochten de kamer iets langer houden (dat was aardig), want de taxi om ons naar de luchthaven te brengen zou pas om 14:00 komen. De taxi was veel te vroeg, waardoor we op de luchthaven nog even moesten wachten tot de balies opengingen. Security was, maar dat zijn we hier inmiddels gewend, chaotisch. Nu is het wachten tot het vliegtuig gaat en dat lijkt op tijd te zijn.