Dag 7 - Winnipeg - Toronto

9 november 2019 - Toronto, Canada

National Habitat heeft een uitstekende logistieke organisatie. Gisteren hadden we al doorgekregen hoe laat we naar de airport zouden worden gebracht en ook dat verliep weer volledig zoals gepland. Dat doen de echt uitstekend. De vlucht naar Toronto was uneventful en rond 15:00 waren we in ons hotel Le Germain, een klein boutique hotel in het centrum van Toronto. Het is hier een uur later dan in Winnipeg (dus nog 6 uur met Nederland), het is ongeveer 4 graden en zwaar bewolkt.

Na dagen van nauwelijks bewegen zijn we even lekker gaan wandelen. Toronto is weliswaar veel levendiger dan Winnipeg, maar het blijft een “concrete jungle“. Rondom Lake Ontario zag het er wel leuk uit, maar daar was het gewoon te koud. Nadat we onze 10.000 stappen voor het eerst in een week hebben gehaald en een lekker cappuccino en warme choco bij Starbucks vonden het wel welletjes. Het hotel is klein, maar heeft een gezellige bar en een goed restaurant en we zijn vanavond dan ook maar verder binnengebleven.

1. Leo Straathof:
    10 november 2019
    Beste Margret en Guus, ik wens jullie een goede reis naar huis na aflloop van een vakantie met mooie foto's