Dag 28 en 29 - Puerto Iguazu - Sao Paulo - Amsterdam

12 januari 2024 - Barendrecht, Nederland

Na een laat ontbijt hebben de koffers ingepakt en rond 11:45 stond Jo klaar om ons naar het vliegveld te brengen. We vlogen pas om 14:45, maar moesten wel 2 douane posten (Argentinië uit en Brazilië in) en de drukte laat zich niet voorspellen. Dat viel gelukkig mee en dus waren we ruim op tijd op het vliegveld. Het hotel had de avond ervoor de boarding passen al geregeld, dus alleen koffers inleveren en klaar. Jo houdt niet van wachten en had ons tot priority passagiers gebombardeerd, waardoor de we snel aan de beurt waren. Behalve een late gate wijziging, waardoor we van de ene kant van de airport naar de andere kant moesten verhuizen, verliep de reis (met een kleine vertraging) voorspoedig.

Rond 17:00 kwamen we aan in Sao Paulo en hadden ruim 4 uur om over te stappen naar de KLM. We hoefden ons deze keer niet druk te maken om de koffers en konden derhalve in transit blijven. Dat wees zich gelukkig vanzelf, maar nam toch bijna een uur in beslag, al was het alleen maar omdat we weer een halve marathon hebben gelopen. De KL0792 vertrok op tijd en was voor schema tijd in Amsterdam. Uiteindelijk waren we rond 14:00 weer veilig thuis in Barendrecht en kunnen we de komende dagen nog even nagenieten van deze fantastische reis.

1. Dennis:
    Welkom thuis!
  2. Ingrid:
    Welcome home! 🍷
  3. Anja:
    Welkom thuis!!
  4. Mieke en Peter de Koning:
    12 januari 2024
    Veilig thuis! Nu even klimatiseren.
  5. Fred:
    13 januari 2024
    Welkom thuis. Het was weer een genot om dagelijks jullie avonturen mee te beleven. 😊
  6. Jolanda:
    13 januari 2024