Dag 26 - Mont Tremblant

9 oktober 2018 - Mont Tremblant, Canada

De ochtend begon mistig, maar de temperatuur was van 5 graden gisterenavond opgeklommen tot 15 graden en later op de dag zelfs 20. De voorspelling was dat het in de middag zou gaan regenen, en dus vanochtend lekker naar buiten gegaan. Mont Tremblant is wintersport gebied met veel langlauf paden.

Onze wandeling was over een mooi fiets/wandelpad dat best wel wat op en neer ging, maar verder vooral goed begaanbaar was (zeker na de regenval van gisteren). De kaart van het hotel gaf ongeveer de route aan, maar de verhoudingen en afstanden klopten niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet). Toch heerlijk gewandeld langs de Riviere du Diable.

Er vanuitgaande dat het zou gaan regenen hadden we voor de middag een lekkere hot stone massage gepland. Maar uiteindelijk brak de zon door en zijn we nog even naar het dorp gewandeld en zijn we met de “Cabriolet” (gondels zonder dakje) op zoek naar de ijswinkel gegaan (daarmee krijg je Guus altijd in beweging). Deze bleek helaas dicht (jammer, jammer).

Vanavond wederom heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. Morgen lange rit voor de boeg. Op naar Ontario (en weg bij die Fransen).

1. Karin:
    10 oktober 2018
    Ziet er weer erg vermoeiend uit.
  2. Wim de Wit:
    10 oktober 2018
    Prachtige herfstkleuren. Zover zijn we hier nog niet.