Dag 29 - Van Huntsville naar Niagara Falls

12 oktober 2018 - Niagara Falls, Canada

Vanochtend vroeg vertrokken, om voldoende tijd bij Niagara Falls te hebben. Hoewel het niet de eerste keer is dat we hier zijn, blijven deze watervallen imponeren. Wat een prachtige natuurgeweld! Vanuit onze hotelkamer hebben we prachtig uitzicht op zowel de Horseshoe fall als de American Falls. Uiteraard vanmiddag langs de Niagara rivier gelopen en de verplichte plaatjes geschoten. Wat zijn watervallen toch geweldig. Enorm genieten.

Ons diner in de Keg (falls view) was een beetje een teleurstelling: in maart al gereserveerd, maar het aantal tafels met een volledige view op de watervallen is beperkt en dus hadden we maar zeer beperkt zicht op de watervallen. Het eten was overigens heerlijk, inclusief de ijstaart die ter ere van mijn verjaardag werd aangeboden.

Dank voor alle lieve verjaardagsboodschappen: zeer gewaardeerd! 😘

1. Karin:
    13 oktober 2018
    ik woon hier nu al 33 jaar en ik heb het nog steeds nooit gezien.Jullie gelukkig wel.
    Een goede reis terug morgen.
  2. Thea De Zeeuw:
    13 oktober 2018
    Watervallen blijven indrukwekkend. Goede reis terug!
  3. Ria:
    Weer super mooie fotos
    Safe flight
  4. W.Visser-Henderson:
    14 oktober 2018
    Prachtige foto's en nog veel mooiere herinneringen, wat hebben wij er met zijn drietjes van genoten en wat waren we drijfnat. Het was geweldig om mee te maken.
    Voor mij een vakantie om nooit te vergeten!
    Groetjes