Dag 27 en 28 - Van Mont Tremblant naar Huntsville

11 oktober 2018 - Huntsville, Canada

Deze dagen niet veel te melden. Gisteren een reisdag van 500 kilometer wat, met een gemiddelde snelheid van maximaal 70 kilometer per uur, een tom tom die een andere route kiest dan logisch is op de kaart en een paar detours, een lange dag is geworden.

Het resort waar we zitten is niet geweldig en hoewel de omgeving weer mooi is, hebben we ons aandeel meren en bomen voor deze vakantie wel gehad. Vandaag gegolfd op de Deerhurst Lakeside Golf Course (bij het hotel). Kennelijk heeft het hier de laatste dagen flink geregend, want de baan was zeer sompig. Ondanks de voordurende dreiging van regen, hebben we het droog gehouden (behalve de voeten dan). Guus was goed op dreef!

1. Karin:
    12 oktober 2018
    Ik vroeg me al af wanneer je uit gewandelt was , nu op naar de lastste dag.ik bel je morgen voor je verjaardag.
  2. Thea De Zeeuw:
    12 oktober 2018
    Het is al vaker opgemerkt maar die herfstkleuren blijven toch prachtig.
  3. Anton Bollen:
    12 oktober 2018
    Toch ziet het er nog steeds allemaal schitterend uit. Telkens opent het blog met ‘wij doen het gewoon’ en zo is het toch ook. Geweldige impressies en leuk om zo mee te maken. Margret van harte gefeliciteerd vandaag. (Ik moest een keer op tijd zijn. ;-)