Dag 25 - Van Lac Sacacomie naar Lac Tremblant

8 oktober 2018 - Mont Tremblant, Canada

Het is de hele dag bewolkt geweest met lage temperaturen (maximaal 8 graden) en aan het einde van de dag een flinke regenbui. De relatief korte reis van meer naar meer (met tussendoor nog veel meer meren) was prachtig met een overdaad aan schakeringen van groen, geel, oranje en diep rood. Prachtig gewoon.

Vanmiddag hebben we nog even door Mont Tremblant heen gewandeld, een gezellig druk plaatsje dat zowel in de zomer als in de winter veel toeristen trekt. Zelfs met de regen is Lac Tremblant prachtig en ons hotel (Quintessence) ligt er pal aan.

We zitten nog immer in het Franstalige gedeelte en bekijken geamuseerd het totale gebrek aan efficiency en het werken met de Franse slag, want dat lijken ze hier te hebben uitgevonden.

Onze kamer heeft een open haard. Dat wordt vanavond weer lekker fikkie stoken!

1. Karin:
    9 oktober 2018
    leuke foto van jullie samen .Weet je nog dat ma altijd vroeg of we een dagelijks rijs verslag konden schrijven voor haar en dat wilde je nooit ze had graag s'avonds uit gekeken naar deze reisverslagen.