Dag 19 en 20 - Van Boston naar Nantucket

3 oktober 2018 - Nantucket, Massachusetts, Verenigde Staten

De tweede dag in Boston zijn we naar het haven gebied gegaan en de Harbor Walk gelopen. Dat viel eigenlijk een beetje tegen, maar desondanks lekker een stuk gelopen ondanks de spierpijn van het beklimmen het Bunker Hill Monument van de dag ervoor (294 treden). We hebben gelunched bij de Barking Crab, een soort houten loods met lange houten tafels en vooral veel seafood. Grappig. In de loop van de middag begon het te regenen en zijn we naar binnen gevlucht.

Ook vanochtend regende het nog steeds en waren de hoge gebouwen van Boston in wolken gehuld. Tijd om te vertrekken naar Cape Cod, het vakantie gebied op een schiereiland ten zuiden van Boston. Ons hotel ligt op een van de eilanden van Cape Cod: Nantucket. Hoewel het wel mogelijk is om de auto mee te nemen, laten de meeste mensen deze achter op het vaste land. Na een uurtje varen stond de hotel shuttle bus ons aan de andere kant op te wachten. Ons hotel, White Elephant, ligt prachtig aan het water.

Het weer is hier overigens weer prima (20 graden en half bewolkt). Vanmiddag het dorpje te voet verkend. Morgen moeten we een vervoermiddel zien te krijgen voor de rest van het eiland.

1. Karin:
    3 oktober 2018
    ik hoop dat het weer een beetje redelijk blijft want hier is het al aardig koud en in Calgary ligt er al een groot pak sneeuw.