Dag 21 en 22 - Van Nantucket naar Stowe

5 oktober 2018 - Stowe, Vermont, Verenigde Staten

Wij zijn in Stowe in de staat Vermont voor onze laatste stop voordat we weer naar Canada terug gaan. Gisteren in Nantucket begon stralend. Om 11 uur hadden we de ferry terug naar Hyannis op het vaste land. Van daaruit een lange rit naar Vermont en omdat we pas om 12.30 konden gaan rijden hebben we voor de eerste keer een route over snelwegen gekozen. Met wat files rond Boston werd het behoorlijk laat. Onze snelle lunch bij de grote M bleek een enorme vertraging (slechtste MacDonnald ever) en uiteindelijk werd het erg donker toen we in de buurt van de Stowe Mountain Lodge kwamen. De TomTom stuurde ons ook nog over een paar smalle weggetjes en we waren dan ook blij toen we ons hotel zagen. We zijn nog wel langs de Von Trapp lodge gekomen (inderdaad die lui van de Sound of Music die zich in Vermont hebben gevestigd).

Vanochtend wederom een stralende start, maar wel met lage temperatuur (3 graden). We zitten in een prachtige omgeving waar de herftskleuren zich de laatste week spectaculair hebben ontwikkeld. Na een dag in de auto hadden we behoefte aan lekker buiten zijn en hebben op de Stowe Country Club gegolfd. De omgeving is prachtig en de hele baan kent geen vlak stukje. Best een uitdaging met wisselend resultaat. We hebben heerlijk gespeeld in een heerlijk zonnetje. Genieten!

1. Karin:
    6 oktober 2018
    welcome back to Canada tomorrow!
  2. Nanda:
    6 oktober 2018
    Indian summer, mooie tijd om hier te zijn.