Dag 8 en 9 - Van Antigonish naar Kemptville

21 september 2018 - Kemptville, Canada

We zijn op onze laatste bestemming op Nova Scotia aangekomen, Kemptville. We zitten in de Trout Point Lodge letterlijk midden in het bos aan de Tusket River. Telefoon heeft geen bereik en er is alleen wifi in de lounge van de lodge. De kamer is fantastisch, compleet met open haard (is ‘s avonds ook wel nodig).

Guus kan nog niet lekker uit de voeten. Met een lange reisdag gisteren was dat geen probleem. Ik heb gereden en Guus kon lekker ontspannen. Hoewel de bijna 500 kilometer vooral “snelweg” was, reden we continu door een mooie omgeving. Nova Scotia lijkt wel 1 groot bos.

De lodge heeft een uitstekende keuken, waar we zowel tijdens het diner gisterenavond als het ontbijt van hebben kunnen genieten. Was het gisteren nog zwaar bewolkt (maar wel droog), vandaag is het weer prachtig zonnig. Vanochtend samen een korte board walk wandeling gemaakt, maat echt het bos in, is voor Guus niet haalbaar en dus heb ik miijn eentje de trails rondom de lodge gelopen.

De rest blijven we chillen in de lodge, met eenn goed glas wijn en een spannend boek voor de ooen haard, houden we dat wel even vol.

1. Karin:
    21 september 2018
    Een goed boek bij de open haard is wel leuk alleen dat Guus niet van lezen houdt,maar ik zie dat hij een boek geruild heb voor een iPad ook leuk.Ik hoop dat het snel geneest maar meestal duurt het wel even.
  2. W.Visser-Henderson:
    22 september 2018
    Het ziet er heel gezellig uit en een dagje luieren kan ook geen kwaad.
    Groetjes